.linkwithin_inner { margin: 12px auto !important; } .linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 50px; -moz-border-radius: 50px; border-radius: 50px; } }

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Maybelline Affinitone!

Tak jak wspomniałam we wcześniejszym poście, dziś kilka słów o moim nowym podkładzie Maybelline New York Affinitone Prefecting & Protecting Foundation with Vitamin E (idealne dopasowanie). 

Od producenta: 

Idealne dopasowanie bez efektu maski
  • Idealnie dopasowuje się do odcienia i struktury skóry bez efektu maski
  • Formuła zawiera witaminę E i perełki, które zapewniają uczucie świeżości oraz perfekcyjne wykończenie makijażu
  • Podkład zapewnia 8-godzinne nawilżenie skóry
  • Do wszystkich typów cery
  • Testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Pierwsze co muszę o nim powiedzieć, to to, że jest bardzo bardzo rzadki. Trudno mi się go przez to rozciera. Po nałożeniu, zwłaszcza nad ustami, czuję się lekko ściągnięta. Podkład jest dziwny pod tym względem, że czuję jakby wysychał od razu po nałożeniu, a wcale tak nie jest. Jest bardzo jedwabisty (a przynajmniej takie wrażenie sprawia), dosłownie przenika między palcami a skórą. 
Nie wiem co producent miał na myśli, pisząc na opakowaniu PROTECTING, bo dla mnie do oznacza filtr UV, a wcale go tu nie ma. Jeśli chodzi o odcień (03 Light Sand Beige), jest ładny, lekko żółtawy i najjaśniejszy chyba ze wszystkich 6. Zdziwiło mnie również to (i m. in. to dlatego go kupiłam), że przy takiej konsystencji, bardzo dobrze kryje. Poniżej efekt:


Jak widać mam bardzo czerwone rumieńce, które muszę ukrywać i podkład dobrze sobie z nimi radzi. 

Nie wiem czy się z nim polubię, czy nie. Z początku nie byłam zadowolona i ciągle żałowałam, że nie było mojego odcienia z KOBO. Mam go dopiero od kilku dni, ale na pewno coś jeszcze o nim napiszę :)

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Podkład z tego co okazujesz jet dobry , może i sie na niego skuszę ponieważ mam naczynka które bardzo widać a których nie lubię :/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA :)
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co o nim myśleć, tak szczerze :)

      Usuń
  2. Miałam go kiedyś i nawet się z nim polubiłam ;p Jednak lepszy okazał się być jego braciszek Stay 24 ma lepszą konsystencję i do tego pompka dzięki której mamy pewność że nic nam się nie wyleje przy odkręcaniu ze względu na to iż jest trochę "leisty".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że tamten ma same różowe odcienie :/

      Usuń
  3. Kochana, kupiłam je w sklepie online Sequin Shoes i były jeszcze czarne, ale jasnych nie widziałam bo to były już resztki i sama kupiłam je na przecenie :)
    ale na allegro jest trochę podobnych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę koniecznie poszukać, bo coś tego typu szukam :)

      Usuń
  4. A ile utrzymuje się efekt na skórze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie za bardzo mogę to określić, bo mam już taki odruch, że co jakiś czas chodzę się poprawiać :)

      Usuń
    2. Uważam,że jest to jeden z lepszych podkładów Maybellina. I cena rozsądna ;).

      Usuń
  5. mam ten sam problem-rumience :p ale z niego jestem bardzo zadowolona:) wydajny, fajnie się rozprowadza i jest idealny dla mnie :) polecam :) zapraszam do siebie :)mój blog jest o szyciu i przerobce :) jak Ci spodoba to może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę z każdego komentarza, nie boję się również krytyki. Wręcz przeciwnie - dzięki temu będę wiedziała co zmieniać a co nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...