.linkwithin_inner { margin: 12px auto !important; } .linkwithin_posts a div { -webkit-border-radius: 50px; -moz-border-radius: 50px; border-radius: 50px; } }

poniedziałek, 28 stycznia 2013

LOLLIPOP


Cześć! :)

Strasznie ponury dziś dzień. Na nic nie miałam ochoty, zwłaszcza na naukę, która na mnie czekała 2 tygodnie (ferie). Wyszukałam w koszyku lakier, którym dawno już nie malowałam paznokci i stwierdziłam, że czas ożywić sobie dzień. Żółty kolor kojarzy mi się z gorącym słońcem, wakacjami, opalaniem się... Jak ja się już nie mogę doczekać wymarzonych wakacji! 

Lakier to MIYO, nr 43, Lollipop, dostępny głównie w drogeriach Jaśmin. Bardzo lubię lakiery tej firmy, zwłaszcza za ich cenę - około 4 zł :)

Poniżej zdjęcia:





Niebawem pokażę resztę lakierów z mojej kolekcji :):)

2 komentarze:

Bardzo się cieszę z każdego komentarza, nie boję się również krytyki. Wręcz przeciwnie - dzięki temu będę wiedziała co zmieniać a co nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...